Äntligen Fredag

On our doorstep: iPad, on our couch: Wii.

Så blev det äntligen fredag i första veckan tillbaka på jobbet.

Efter en snabb lunch/mellis fick tjejerna spela lite spel. Isabel valde att spela på Wiin men Sofia bäddade ner sig på en filt på trappen och spelade Smallworld och tittade på Trassel på min iPad. Det såg hemskt mysigt ut.

More dresden plates in the works

Själv skar jag lite bitar till ett par Dresden-blommor jag tänkte göra. Jag räknade dem inte men jag kan nog göra tre eller fyra blommor av den högen.
Senare på kvällen hittade jag ett par bitar tyg till ur samma serie som säkert kan ge mig en blomma till, minst.

Kommentera

