Julledigt

Idag slutar skolan för stora tjejen och imorgon skall jag vara ledig från jobbet. Jag tror det blir pepparkaksbak på förmiddagen i alla fall. Jag skall också blanda ihop till en kycklingleverpastej ikväll att ta med på julafton.

Vi hoppas få kusinbesök imorgon eftermiddag. Vi har en julskinka som vi behöver ha hjälp att äta upp.

Christmas lights in town #malmö

På lördag skall jag gå med Isabel på bio och se The Hobbit. jag var med Rickard i fredags förra veckan och såg den och egentligen skulle Isabel inte få se den men vi ångrade oss till slut. Efter att ha sett Sagan om Ringen otaliga gånger är jag inte helt omöjlig att övertala att se The Hobbit en gång till.

Det blir i 2D denna gång. Isabel är inte så förtjust i 3D och jag var väl inte helt såld på HFR-biten heller. Svårt att förklara varför.

Kommentera

